"Душа не може жити без святині. Щось для людини стає дорогим і непорушним, невикорінним і незнищенним".
В. Сухомлинський

Кожне покоління входить у життя через освіту, виховання, соціалізацію, самопізнання і самотворення індивідууму як особистості.

Школа – це держава, той маленький світ, в якому учні проживають цілих 11 років…

Школа – світ зі своїми цінностями, відносинами. Школа збагачує учнів не лише знаннями. Тут народжується командний дух, дружба, конкуренція, любов.

Тут, самі того не зауважуючи, учні стають учасниками творення шкільних традицій, які згодом передаються від одного покоління школярів до іншого.

Традиції школи для них – це коли кожен знайшов собі справу по душі, відчув відповідальність за його результати, почуття успіху і впевненості в собі, реалізував себе як індивідуальність.

Загалом, традиції школи – це духовний стан кожного учня, вчителя та працівників школи. І в залежності від кількості та значення традицій та звичаїв, можна сказати про стосунки у колективі, адже спільна справа зближує, загартовує, а також і виховує.

У кожній школі є безліч традицій – від першого дзвоника і до випускного. До них ми відносимо як заходи, які проводяться щорічно, так і систему відносин, що склалася між вчителями, учнями і батьками.

Важливо, щоб культурно-виховний простір створювався саме у взаємодії педагогічного колективу з дітьми. Дорослі мають залишатися на другому плані, сприяючи і підтримуючи дитячі ініціативи з формування, розвитку та вдосконалення шкільної життєдіяльності.

Цей процес творення дитячого життєвого простору школи і є процесом самоактуалізації самовизначення, самореалізації дитини, набуття нею соціального досвіду, її духовного розвитку.

Таке культурне середовище дає можливість не тільки сформувати позицію особистості, систему її ставлень, визначити провідні цінності, але й випробувати їх у шкільному «суспільстві».

Свято… Це джерело буття людини, виразник важливих і цікавих сторін її життя. Цей визнаний феномен культури заслуговує на увагу в шкільній практиці передусім тому, що покликаний організовувати вільний від навчання час. Свята викликають особливий психологічний настрій, впливаючи на почуття.

У цій нашій роботі важливі не кількість заходів, а рівень їх впливу на соціальне виховання дітей, пробудження педагогічного потенціалу громади.

Які механізми підтримки талановитої молоді мають з’явитися в Новій українській школі?

Виявлення талановитих дітей у школі має бути наскрізним. У нас є певний стереотип стосовно того, що означає «талановитий». Таланти бувають різні, і школа має прагнути виявити талант кожної дитини, бо кожна має щось своє.

Наша школа традиційно була орієнтована на таланти, пов’язані із засвоєнням знань, з інтелектуальним мисленням, з тим, як багато хтось може запам’ятати…

У школі, за роки існування, склалися хороші традиції, які з часом поповнюються, зберігаються і примножуються.

- Свята Першого і Останнього дзвоників;

- Олімпійська хода;

- Спортивні змагання «Кідс Геймс»;

- Малювальний флешмоб на асфальті до Дня миру;

- Конкурсно-розважальні програми для учнів початкової школи на святкуванні Дня села;

- День Учителя;

- «Жнива скорботи»;

- Новорічні свята;

- Свято зустрічі з випускниками;

- Святкова пошта до Дня закоханих;

- Весна Перемоги;

- Конкурс патріотичної пісні;

- Фестиваль обдарованості «Сузір’я талантів»;

- Святкові заходи для учнів-випускників;

- Конкурсно-розважальні програми для старшокласників.

Кiлькiсть переглядiв: 109

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.