Основні завдання виховної роботи на 2016-2017 навчальний рік:

- вирішення виховної проблеми "Виховання гармонійно розвиненої, соціально активної і національно свідомої особистості школяра шляхом формування загальнолюдських цінностей особистості школяра";

- реалізувати заходи щодо Концепції національно-патріотичного виховання дітей і молоді та методичних рекомендацій щодо національно-патріотичного виховання у загальноосвітніх навчальних закладах

- формувати в учнів духовні цінності українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української Держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини;

- забезпечувати духовну єдність поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турботу про молодших та людей з особливими потребами;

- формувати мовну культуру через спілкування українською мовою як духовним кодом нації;

- активно залучати до патріотичного виховання дітей та молоді учасників бойових дій на Сході України, членів сімей Героїв Небесної Сотні, бійців АТО та їхніх сімей, діячів сучасної культури, мистецтва, науки, спорту, які виявляють активну громадянську і патріотичну позицію;

- сприяти спортивній і фізичній підготовці учнів, спрямованій на утвердження здорового способу життя молодих громадян з урахуванням принципів національно-патріотичного виховання;

- долучати батьківську громадскість до популяризації кращого досвіду патріотичного виховання;

- розвивати соціально-комунікативні уміння і навички учнів через стимулювання навчально-пізнавальної та художньо-образної діяльності методом створення спеціальних навчально-виховних ситуацій;

- сприяти нормалізації взаємостосунків батьків з дітьми через залучення батьків до колективних справ в класних колективах методом конструктивного розвитку та позитивного прийняття дітей у сім’ях;

- створювати сприятливі умови в учнівських колективах для повноцінного розвитку учнів, формування в особистості потреби до самовдосконалення;

- організовувати проведення класними керівниками, соціальною та психологічною службами корекційно-розвивального процесу з агресивними, відторгнутими, ізольованими учнями, учнями «групи ризику»;

- посилити індивідуальну роботу з учнями, схильними до правопорушень з метою попередження девіантної поведінки школярів;

- залучати батьків до участі у корегуванні сімейних взаємостосунків з дітьми та участі у підготовці та проведенні шкільних свят, конкурсів, фестивалів;

- сприяти реалізації творчих, фізичних здібностей школярів шляхом залучення до роботи в гуртках та спортивних секціях;

- забезпечувати сприятливі умови для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей;

- виховувати в дітях правову культуру, повагу до Конституції України, Законів України, державної символіки - Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь;

- зберігати та примножувати традиції школи;

- консолідувати діяльність органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання;

- сприяти співпраці з установами, організаціями, клубами та осередками громадської активності, спрямованими на патріотичне виховання молоді;

- сприяти розвитку фізичного, психічного та духовного здоров'я; задоволення естетичних та культурних потреб особистості;

- виховувати здатність протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності;

- реалізувати індивідуальний підхід до особистості у вихованні.

Кiлькiсть переглядiв: 290

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.