Виховна робота школи

Робота усіх учасників навчально-виховного процесу була спрямована на реалізацію виховної мети "Виховання гармонійно розвиненої, соціально активної і національно свідомої особистості школяра шляхом формування загальнолюдських цінностей особистості школяра".

Організація роботи закладу за основними орієнтирами

виховання учнів 1-11 класів.

На виконання наказу Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України від 31.10.2011 № 1234 «Про основні орієнтири виховання учнів 1-11 класів загальноосвітніх навчальних закладів» та з метою підвищення якісного рівня виховного процесу у навчальному закладі виданий наказ «Про організацію роботи закладу за основними орієнтирами виховання учнів 1-11 класів» від 30.01.2012 №7. Заступником директора розроблений план заходів щодо організації виховного процесу у класних колективах та в роботі з батьками на засадах проектної педагогіки.

Для реалізації основних орієнтирів виховання в школі створені психолого-педагогічні умови, враховуючи вікові та індивідуальні особливості кожного учня, урізноманітнюється вибір доцільного змісту, форм і методів та відповідних виховних технологій

Реалізація основних завдань і принципів громадянського виховання здійснюється у ряді пріоритетних напрямків:

Ціннісне ставлення до себе

Виховними досягненнями цього напрямку є вміння цінувати себе як унікальну та неповторну особистість, знати наслідки негативного впливу шкідливих звичок на здоров`я, прагнення бути фізично-здоровою людиною. У зв’язку з цим були проведені: зустріч із представниками дорожної патрульної поліції «Щоб не трапилось біди правил, дорожніх дотримуйся завжди», 4-А клас, Кургак О.М., спортивний фестиваль «Кідс Гейм» серед учнів 3-11 класів, який був проведений за підтримки благодійної організації «Світло Життя», інтерактивний урок з працівниками дорожної патрульної поліції «Безпека на дорозі – безпека життя» проведений для учнів 4-6, 9 класів, мотиваційний захід дружин юних пожежників «Вогонь – друг, вогонь - ворог », у якому активно прийняли участь учнів 5-7 класів, Цог К.В., Сімоник Н.Ю., Мельник Л.В., П'ятничук Т.П., Колосова О.О., Бурлака Л.М., Августовська Н.В., Руднік В.О.

У рамках Місячника здорового способу життя проведений Тиждень толерантності, до організації якого були долучені учні 2-11 класів: конкурс малюнків та творчих робіт «Дружба нас єднає», виставка-конкурс «Дерево Толерантності», свято «У країні Толерантності», 2-А – Курбатова Н.П. Протягом Тижня також були проведені відкриті години спілкування з елементами тренінгу: «Толерантність врятує світ», 7-Б ̶ Руднік В.О.; «Вміння приймати рішення», 8-А ̶ Петренко Л.М.; «Вічна проблема: батьки і діти, діти і батьки…», 8-Б ̶ Лебединська Н.І.; «Будь уважним до матусі», 6-А ̶ Колосова О.О.

Виховними досягненнями відповідного напрямку є знання та розуміння особистих, родинних, громадянських, національних та загальнолюдських цінностей, уміння співпрацювати з іншими, працювати в групі та колективі, уміння прощати та просити пробачення, єдність моральної свідомості та поведінки, єдність слова і діла. У зв’язку із цим найцікавіше проведені заходи: родинне свято «А буде мати, і будуть люди на землі», 5-В ̶ Мельник Л.В.; конкурсно-розважальна програма для матусь «Найкращій у світі матусі…», 5-Б – Сімоник Н.Ю.; виховний захід до Дня матера «Це святе слово - мати», 9-А ̶ Яблонська С.В.; конкурсно-розважальна програма для молодших школярів «Свято Миколая, 3-А – Степенко І.Ш.; «Завітай до діток Миколай», розважально-народознавчий захід «Казка про діда Панаса та бабу Одарку», 3-Б клас – Сухомлин Л.Г.; прощання з початковою школою «Дитинства не втрачай », 4-А – Кургак О.М.

Ціннісне ставлення до праці

Виховними досягненнями даного напрямку є усвідомлення соціальної значимості праці в житті людини, повага людей до праці, навички самообслуговування та суспільно-корисної праці. На виконання даного напряму в школі традиційно проводилися трудові десанти по прибиранню території школи та території села.

Ціннісне ставлення до природи

Виховними досягненнями відповідного напрямку є усвідомлення вихованцями себе як невід'ємної частини природи, взаємовідносин людини і природи, бережливого ставлення до природи. З метою формування у школярів ціннісного ставлення до природи були проведені заходи: свято «Знай зимуючих птахів», 3-В клас – Бєлоус Ю.О.; музично-розважальна програма «Без верби і калини нема України», 3-А – Степенко І.Ш.

З метою підвищення обізнаності учнів школи з питань енергозбереження, гуманного використання природних ресурсів, популяризації енергоефективності у школі проведений Тиждень енергозбереження у період з 04 по 08 грудня 2017 року. Впродовж тижня учні 2-4 класів були активними учасниками конкурсу малюнків та творчих робіт «Ми за відновлення джерел енергії», класними керівниками 5-11 класів проведені тематичні години спілкування «Енергозбереження – крок до майбутнього», учні 11 класу проведи засідання круглого столу «Рівень енергетичної безпеки України».

Ціннісне ставлення до культури і мистецтва

Виховними досягненнями цього напрямку є знання про види мистецтв та засоби їх виразності, здатність виразити власне ставлення до мистецтва, до творчої діяльності у мистецькій сфері та самореалізації. З метою популяризації театрального мистецтва серед учнівської молоді, виявлення і підтримки талановитих дітей, сприяння їх творчим здібностям Учні 1-10 класів взяли участь у відкритому заході «Вокальні бої», де школярі демонстрували акторські здібності та сценічну майстерність. Учні 3-Г класу підготували музичну композицію «Рідна мова калинова» та демонстрували на сцені свої вміння і знання з історії рідного краю, захід підготували класовод Ситник Н.В. Учнівський колектив 4-А класу демонстрували батькам та молодшим школярам оперу «Коза -Дереза», яку підготували спільно з класоводом Кургак О.М. та вчителем музичного мистецтва П'ятничук Т.П. Слід відмітити, що до популяризації театрального мистецтва долучилися й учні 5-Г класу, продемонструвавши свої вокальні та акторські здібності під час мюзиклу «Колобок», автором якого стала класний керівник П'ятничук Т.П.

Яскраво проходять свята-квести в учнівському колективі 5-А класу, класний керівник Цог К.В., яка спільно з батьками розробляє і проводить розваги для школярів на новорічні свята та тематичні години спілкування.

Слід відмітити нову форму роботи з учнями-підлітками – листи від батьків, яку започаткували Петренко Л.М., Лебединська Н.І. та Цог К.В. Дана форма роботи сприяє нормалізації взаємостосунків батьків з дітьми та активно залучає батьків до співпраці.

Кiлькiсть переглядiв: 661

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.